- Dijital oyun piyasasında faaliyet gösterecek şirketlerin kuruluşu ve işleyişine ilişkin (şirket esas sözleşmesinin, ortaklık sözleşmesinin hazırlanması vb.) her türlü hukuki desteğin verilmesi,
- Oyunun teknik unsurlarını içeren yazılımların (ara yüz, program akışı, müzik dosyaları vs.) telif korunması ile oyun kaynak kodlarının haksız rekabet hükümleri kapsamında korunması,
- Oyunların tasarımlarının tasarım, isimlerinin ise marka tescili ile korunması,
- Oyuncu-geliştirici, oyuncu-yayıncı, oyuncu-oyuncu, lisans veren-lisans alan, marka hakkı sahibi-marka hakkını kullanan vb. kimseler arasında akdedilecek dijital oyun sözleşmelerinin hazırlanması ve mahkeme dışı çözüm yolları,
- Oyun sahibinin mali ve manevi haklarının korunması,
- Hak sahibinden izinsiz olarak oyunun çoğaltılması ve oyunun internet üzerinden umuma iletimi vb. fiillerle yapılan hakka tecavüzün engellenmesi,
- Oyun içi ihlallerin (Kullanıcıların şifrelerinin ele geçirilmesi, oyuncuların karakterlerinin çalınması, hesaplarının üçüncü şahısların eline geçmesi, oyuncuların birbirilerine hakaret etmesi vb.) engellenmesine dair girişimlerin gerçekleştirilmesi.
- Oyun dağıtım ve pazarlama esnasında gerekli idari (bandrol vb.) ve hukuki başvuruların yapılması,
- Dijital oyunların hazırlanması, piyasaya arzı ve dağıtımı sürecine dair sözleşmelerin hazırlanması ve sürecin yönetilmesi,
- Oyun kullanıcı sözleşmelerinin ve KVKK aydınlatma metninin hazırlanması ile hukuka uygunluklarının sağlanması,
- Online ve offline oyunlarda ihtiyaç duyulan kişisel verilerin saklanması hususunda hukuki alt yapının oluşturulması,
- Oyuncu-Kulüp Yönetimi, Oyuncu-Sponsor, Oyuncu-Menajerlik firmaları, Klüp Yönetimi-Sponsor, Kulüp Yönetimi-Yayıncı vb. arasındaki E-spor sözleşmelerinin hazırlanması, değerlendirilmesi gibi hukuki hizmet ve desteklerin verilmesi,
- E-Spor oyuncularının ve kulüplerin karşılaşabilecekleri disiplin, idari, hukuki ve cezai yaptırımlar karşısında hukuki destek verilmesi,
- Türkiye E-Spor Federasyonu yönetmelik ve talimatları kapsamında yerine getirilmesi gereken sorumlulukların (lisans alma, tescil, e-spor salonu yeterlilik belgesi alma vb.) saptanması ve ifası ile ilgili yönetmelik ve talimatların ihlalinden yahut elde edilen hakların iptalinden doğan hukuki uyuşmazlıkların yürütülmesi,
- E-Spor organizasyonlarında yayıncılar, organizatörler, takımlar veya oyuncular arasında kurulacak yayın, tanıtım vb. sözleşmelerin düzenlenmesi ve değerlendirilmesi.